Concept 1 – Leadgeneratie en Strategie
Concept 1 – Leadgeneratie en Strategie
Leadgeneratie strategie
Uit onderzoek is gebleken dat veel bedrijven moeite hebben met Acquireren van nieuwe klanten.De traditionele acquisitiemethodes werken steeds minder goed omdat:
- Telefonisch acquisitie binnenkort niet meer mag(2018)
- Echt inspelen op vragen en opmerkingen kan alleen als je echt in contact bent
- Er sneller inzicht nodig is in welke branche wat speelt en sneller de informatie op persoonlijk nivo moet kunnen aanpassen.
- Elke significante IT aankoop, het resultaat is van een echte relevante persoonlijke relatie.
Waarom hulp?
- Een goede acquisitiestrategie is een tijdrovende activiteit en niet iedere organisatie beschikt over voldoende capaciteit om hier tijd voor vrij te maken
- Leadgeneratie legt veel druk op de sales afdeling en i.c.m met andere werkzaamheden zoals klantbezoek en offertes maken is er geen continuïteit.
- Motivatie issues: koud contact leggen is lastig
- Accountmanagers hebben vaak een ander DNA en overstelpen de prospect met alle producten en diensten ipv focus te leggen op de relatie.
- Iedereen doet het erbij en niemand is hiervoor verantwoordelijk waardoor er geen grip is op het proces.
Menselijk acquisitie is onze passie en specialiteit! Ongestructureerde acquisitie is niet meer van deze tijd en vissen met een net, wordt gericht slim contact leggen!
Heb je vragen, ben je op zoek naar advies bij een kop koffie?