Werkwijze
Stappenplan

Om een goed beeld te krijgen van de behoefte en doelstellingen wordt via een voorbespreking het interne sales proces, de propositie en doelstellingen in kaart gebracht. Via een stappenplan wordt duidelijk hoe het project ingericht gaat worden en voor welke aanpak/strategie wordt gekozen. Daarna zullen er regelmatig periodieke evaluaties worden gehouden. Samenwerking vormt de rode draad!
Dit eerste gesprek is natuurlijk vrijblijvend.
Unieke DNA
Samen met u gaan we op zoek naar het unieke DNA van uw bedrijf . Zo maken we kennis met de visie, werkwijze en toegevoegde waarde van uw bedrijf. Net als ieder persoon heeft ook ieder bedrijf een unieke fingerprint.
Stap 2
Behoefte en strategie
Waar ligt de focus en behoefte om het proces voor leadgeneratie te optimaliseren?
Stap 3
Roadmap en concept
Welke route gaan we nemen en welke strategie en welk concept zetten we in om het doel te bereiken?
Stap 4
Realisatie
De route is bekend en de strategie is bepaald. Het is aan u voor welk concept u kiest en tot hoever ConceptLeads
de daadwerkelijke realisatie invult. Compleet uitvoerend, als sparring partner of als voortgangsbewaker.
Heb je vragen, ben je op zoek naar advies bij een kop koffie?